دو روز پس از اعلام هلاکت پسر رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، منابع رسانه‌ای عبری امروز (شنبه) از کشته شدن خواهرزاده وی در جریان نبردهای زمینی در نوار غزه خبر دادند.

گادی آیزنکوت

به گزارش همشهری آنلاین، خبرگزاری فلسطینی «سما» در این باره به نقل از رسانه‌های عبری زبان اعلام کرد که «مائور مئیر کوهن»، نظامی صهیونیست و خواهرزاده گادی آیزنکوت، رئیس اسبق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و عضو فعلی کابینه جنگ این رژیم در جریاد درگیری‌های زمینی در نوار غزه کشته شده‌است.

کوهن، پسر شارون آیزنکوت، خواهر گادی آیزنکوت است درحالیکه پسرش گال آیزنکوت نیز پنج‌شنبه شب در درگیری‌های شمال غزه کشته شد.

منابع صهیونیستی در این باره اعلام کردند که هنوز جزئیات کشته شدن وی منتشر نشده‌است.

شامگاه پنج‌شنبه، رادیو ارتش اشغالگر خبر کشته شدن پسر رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در حین عملیات تفتیش در اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه را تایید کرد.

رسانه‌های عبری گزارش دادند که گال آیزنکوت (۲۵ ساله)، پسر گادی آیزنکوت، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان جبالیا پس از انفجار بمب در نزدیکی یک تونل به شدت زخمی شد. وی پس از مداوا در محل به بیمارستان آسوتا در شهرک اشدود منتقل شد و دقایقی بعد پزشکان مرگ وی را اعلام کردند.

کد خبر 814331
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha